Wednesday, March 9, 2011

Saya yang serabut...

Serabut oh serabut!  Dah asyik berselirat kepala otak and badan pun letih.  Pas tu asyik lapar memanjang.  Benda patut buat tapi tak buat.  Huhuh.  Kain baju dah selambak atas katil sampaikan letak Fiqhi pun dah boleh tertimbus dia.  Nak cari kain baju hatta suar kecik pun pandai-pandailah gali sendiri.  Uhuk, sedihnya kehidupan saya kebelakangan ini.  Saya tidur malam pun boleh terngigau-igau memanggil-manggil assignment.

Tambah lagi best, saya baru tertengok flight itinerary.  Darnn! Saya cuma ada esok.  Itupun kena attend meeting.  GB saya tu suka meeting lelama so i guest the earliest can go home is at 3.  Satu hari je nak siapkan 4 kerja tugasan yang besar.  Jumaat dan Sabtu di uni.  Nak pergi MATTA Fair lagi nak gi Shah Alam lagi, nak packing barang lagi.  Flight first in the morning  so kena gerak at least 3am on Sunday morning and will be back last flight on Wednesday, sambung khamis jumaat sabtu ada kuliah kena presentation kena submit assignment and all.  On that Jumaat my PIL pulak nak gi Umrah.  Saya kena hire PA laa ini macam nak organize my thing!!

1 comment:

Blog Diva said...

serius...yang tukang baca naik garu kepala macam mana you cope with your superduperhectic live.... salut!