Thursday, March 10, 2011

Pening kepala!!!

Aku dah masuk edisi bertenang walaupun bertenang sikit-sikit je.  Errkkk, aku rasa aku boleh bekerja secara hebat dalam keadaan tertekan.  Tertekan tu maksudnya, sambil riba daus sebelah, sebelah lagi meyusukan Fiqhri dengan kedua-dua tangan dan muka mengadap komputer.  Padan muka aku sendiri.  10 minggu yang lalu aku telah bersuka ria goyang kaki tak wat apa-apa.  Sekarang adalah masa untuk mengatur strategi.  Macam mana nak gi kuliah dua hari berturut-turut tanpa bermalam di TM. 

Sebab musabab adalah malas nak packing.  Bila menuju ke SG nanti nak patah balik umah untuk settle barang gi Sabah pulak dengan kain baju tak abis lipat.  Ooohhh, dalam kepala duk pikir nak memonteng kelas hari Sabtu tapi Lecturer itu sangat garang aku takut!!!

Dan di hari Sabtu mau kejaran ke Shah Alam amik barang (ke tak payah?), nak gi MATTA Fair jugak, rasanya mau singgah ke Mall cari sandal!!! Sempat ke?  Encik Fad telah membeli Clarks Active Air bersaiz 5 setengah di Saigon sana bila dipakai sebesar kapal.  Adoyaii......  Takkan nak sauk jugak!!!

No comments: