Friday, March 11, 2011

Cyber White Brilliant Cell Game!


Macam gempak-gempak je kan tajuk.  Sebabkan aku adalah pengguna produk diorang, so Estee Lauder telah bermurah hati mengajak aku join competition ni.  So, aku dengan baik hatinya nak ngajak korang-korang join dengan aku. Supaya kita boleh jadi antara 100 yang menang, dan menang produk Estee Lauder. Caranya mudah saja:
1) korang register kat sini. once korang register, EL akan hantar notification kat emel, print and korang leh redeem sample kat any  EL counter!!

2) Untuk menang 3 barang CyberWhite Brilliant Cell collection, sila main virtual game ini.  Matlamatnya      adalah untuk collect all 7 items as displayed above virtually.  Setiap kali login akan diberi pelbagai soalan      dan setiap jawapan betul akan diberi satu hadiah secara virtual.  Sometimes you might get the same item,     and you can trade the item with your friends.

3)Lepas dah kumpul 7 barang berlainan di atas, kita boleh tukarkan dengan hadiah 3 set barang yang disebut  di atas.  Jadi kawan-kawan, sila tinggalkan nama dan emel anda di dalam komen aku so aku boleh invite   korang.  Lagi banyak invite lagi banyak chances kita nak complete 7 items tu!!!

4) Jom jom join!!!  Closing date adalah 22 Mac, ingat tu..................

2 comments:

NB said...

count me in bebeh

nordianabasarudin@melayujohor.com

Yours truly said...

u guna product apa? hehehe mcm dok eyeing skincare EL nih!