Wednesday, March 9, 2011

Belum cuba belum tau!!

Korang sceptical tak?  Macam belum cuba wat sesuatu tapi dah fikir macam-macam akibat daripada perbuatan tu?  Contohnya, nak berniaga.  Eeeii, kang aku kuar modal dah beli barang macam-macam sekali nak jual tak laku.  Mana nak letak barang-barang tu?  Ada ke orang nak beli kalu aku jual?  Boleh untung ke tak aah?  Kalau diorang nak beli tapi nak utang?  Macam mana nak minta utang kat orang yang beli??

Aku selalu macam tu laa, lum apa-apa  pastu pikir memacam.  Rupanya bukan selalu akan bertukar jadi bad, kan.  Lum cuba lum tau!!!  So menyokong ke arah usaha Fad nak berniaga, aku tolong apa-apa yang patut.  Sepertinya, wat blog sebab aku lagi pandai merapu dari diasee, patut masa berharga ni pi wat assignment tapi aku menebeng merapu kat sini.   Ini blognya, dan silalah percaya bahawa barang-barang disitu mostly telah terjual.  The power of Internet.  Hebat!!  Yang tinggal hanyalah:

KIPLING Jarita Shoulder Bag

KIPLING Sweetheart Baby Bag

Ada tu tengah tengah malam called tanya beg.  Jawab lam mamai-mamai sambil dengar tak dengar.  Syok jugak ye meniaga ni.  Aduh, bila nak tambah stok ni??? 

4 comments:

zahira said...

oit...yg dah jual tu ko letak la SOLD...senang org tgk

faerni said...

tu aa pasal, tak sempat seh!!!

mommynadia said...

alah kak eny tak ckp fad ada selling blog..kan dah melepas crumpler bag..hoohohoho seddey!!

new stock masuk trigger k!!;)
nk cr letak camera...tp bukan dslr nye..plus heidaitch/backpack sebijik lagik!

ps:me suka jugak meniaga online..tp tak tahu nak niaga ape...huwaaa!

faerni said...

nadia, ala shy laaa.....
nanti kalo ada pegi lagi and new stok kak eny roger roger u tau!!!