Tuesday, March 22, 2011

Honda Tercinta wat hal!!!!

Break dulu citer Sabah...
Tetiba pagi tadi kete wat hal..
Aku dahlah lambat semenjak dua menjak ni tak boleh tidur.
Assignment melambak nak pikir idea nak mengarang lagi.
Ngan bebudak and bapak budak...
Tetiba cam masa nak gi kerja start kete tak mo idup....
pffttt!!!!  dah le malam tadi baru gaduh ngan fad!!
Mau tak mau kena call dia gak suh tengok apa hal...
baru je plan tak mo tegur dua hari hahaha.....
dah tu sapa lagi nak tolong,

Ghupernya, bateri kong daaaa,
Aikk, rasa baru tukar je bateri tu 12.11.09,
Jangan tak caya, aku ada tulis kat bateri keter tu!!
Kat tong gas pun aku ada tulis date tau..
Senang nak bajet jangka hayatnya...
Jadinya pakai jumper nak idupkan kete...

Nasib baik idup, kang kalo balik sekolah tak leh start kete,
Nak tak nak kena tukar bateri baru gak....
Kalau idup gasaklah lagi pakai sementelah poket tengah kering ni...
Iskkk, nak pi minta kat orang utang segan lak,
tapi depa duk lilau lilau depan aku depa tak ingat ke?
Haiyoh, lusa gaji aku pi mintak gak tak kiraaaaa!!!!

No comments: