Tuesday, June 2, 2009

Trip kali ini!

Aku palinglah malas nak packing barang. Hatta to sleep overnight at in laws, apatah lagi pergi bercuti. Dahlah balik dari Sri Gombak dah petang. Cuci baju satu apa pun tak kering tambahan hujan. Cari money changer nak tukar duit. Hmmm, i bet it was a wrong choice tukar duit dah last minute macam ni currency rate is quite high.

Sebab nak bertolak pepagi buta, so malam ni aku tutup dapur. Malas nak meleceh basuh pinggan mangkuk periuk belanga. Sesambil tu duk google cari currency converter. I find a good one at gocurrency, siap ada pocket size currency converter for travellers. Mau tidaknya, aku pening nengok banyak kosong kat note tu. Wahahaha, feeling-feeling jadi jutawan, seh. Overall, aku dapat MYR4k=11.7mIDRph. Feewiiiitttttt!!!!!

Jangan tak caya sambil tu duk mengkhatamkan forum cari pasal trip bandung. Aku rasa dah boleh hafal setiap liku ceruk Bandung cuma tak sampai je lagi. Tema kali ini adalah shopping sampai lebam.

2 comments:

Mya said...

selamat bercuti babe!

bandung!? wiwiwiiwi.. mmg shopping sampai lebam! :)

faerni said...

hehehe.....
memang lebam pun!
adeh, adeh!