Saturday, June 13, 2009

Penat but worth every penny!

Assalamualaikum. I'm back! I'm back! I'm back! Heh, almost 2 weeks aku abandoned blog nih. Memang betul-betul cuti sakan. Cuti korang macam mana pulak??? Heh, banyak benda nak cerita n aku ada banyak kerja yang tertangguh. One of them adalah kain baju yang dah melimpah ruah tak muat bakul yang keempat. So, i really need a maid now. Sapa-sapa yang boleh rekemen mana-mana maid Indo because i need one, real soon. I'm gonna start something big next week so i can't manage everything at one go. Kalau-kalau dapat maid without dealing through agency would be better. Aku bukan nak yang underground caranya, just to get a little cheaper. Aku baru balik dari kampung Apal, Besut. Adik aku ngantar and ngambil. Thanks laa bebanyak sebab bersusah payah untuk kakaknya yang seorang ni. Mengenangkan ada budak kecik sorang tu aku perlukan driver. Kalo idak, aku bedal je drive sendiri.

Oh, sebut pasal Indo, we left Indo dah seminggu. Sweet memories i would say. I missed sipping teh botol. Sudah kecanduan. Aku told Fadzli, datang Indo kena try teh botol because u couldn't find this anywhere else in this entire world. Hasilnya semua geng koboi sudah kecanduan teh botol.



Hah, lupa! Meh sini aku tunjuk rombongan koboi ke Indonesia. Korang jangan tak caya. 11 adults and 9 kids and 2 infants. Hasilnya, kami dapat 1 tour guide, 1 asst. tour guide and 1 bus driver.



Our cute minibus to cater all of us around Bandung and sending us to Jakarta. All the men are colleagues in Texas. Selalu sangat kami outing together dah tak ingat trip ke berapa dah. Be it just a short one, and i heard they planned longer trip next time. Indo again, pals?



No comments: