Sunday, June 28, 2009

I'm what i am!!!

Ini baru first week and aku rasa my life sungguh hectic sekali. Apart from that, aku rasa macam seronok pulak. Macam satu pelarian. Lari dari sesuatu yang biasa. Buat sesuatu yang lain.

Ye, aku selalunya rasa bosan bila kat rumah. Bosan melayan kerenah anak-anak. Takde masa untuk diri sendiri. Honestly, aku mencari 'me time'. Hanya dengan cara ini. Last Friday, i got my sleep. Tidur nyenyak yang dah lama aku tak rasa. Tak payah terjaga tengah malam hanya semata untuk buat susu anak, atau terjaga tengok adakah orang itu sudah balik dari pergi melepak.

I should spend more than a day over there. May be 2 or three days. Or apply scholarship and terus stay sana. Biar orang lain pulak fikir hal rumah tangga. Aku lebih rela kepala otak aku berserabut dengan assignment daripada pikir bila nak kemas rumah, lipat kain or masak???

2 comments:

Blog Diva said...

betulbetulbetul!setuju!

Mya said...

at least assignment ada deadline segala kan.. so memang sampai masanya akan siap..

tapi kerja rumah? haihh.. takkan siap2! hehe..