Monday, May 11, 2009

Kisah aku membebel!


Ini budak sudah pandai pegang botol sendiri!


Sila ambil perhatian!
Aku menulis cerita dlam keadaan separuh sedar!
Gara-gara itu budak kecil buat perangai.
Tak mau tidur semalaman.
Aku macam baru nak lena tenguk jam dah pukul
5.29 pagi!

And by 6 aku dah kena bangun sebab aku
nak siap kerja cepat sebab kelas aku penuh
hari ni nanti aku takde masa nak makan!

Erkkk!!!! Sapa-sapa ada adik beradik sedara mara
kawan kawan yang takde kerja, pergilah interview
jadi cikgu sandaran/pegawai tadbir/pembantu
pegawai tadbir/penolong pegawai. Maklumat
boleh rujuk kat sini . Untuk makluman, ini kontrak!
Daripada takde kerja baiklah kerja kan walaupun kontrak.
Sebabnya, cikgu sekolah aku sendiri 7 orang tak cukup.
Cikgu-cikgu lain yang tolong relief! Heh! Penat, ko!

2 comments:

Mya said...

so u tidur setengah jam jer? duhh..

faerni said...

yupp! and everything was like upside down! Mak pening!!!