Sunday, May 24, 2009

Cerita basi hari Ahad!

I wish to indulge myself with Jco donuts and Dark Berry Frapuccino while reading any light materials. Ohhh, so best! Inilah penyakit orang yang gatal kaki yang dah lama tak pi jalan-jalan kat shopping mall. Korang nak tau, this week my expenditure is less than Rm40 including my fuel and makan at workplace. So jimat, kan!

Itulah dia. Bila dah jimat sangat mulalah kepala otak aku pun ligat duk pikir apa nak beli. So far, aku nak beli spek mata baru. Pakai lense memang ok tapi it's hard for me to drive at night. Susah, silau sana sini. Kena beli! Wajib.

Oh, my bro dah promise nak datang fetch me up on the 8th June. Yay, i can go home peacefully. Hopefully that two lil dude will behave all the way to Besut.

Hah, nak citer pasal our special guest. So, today breakfast i cooked nasi goreng and fad beli roti canai. Lunch, i cooked masak lemak kuning pucuk paku, ikan kerisi bakar, sambal belacan ulam timun. Sure korang nak tau kan sapa special guest kitorang. Nanti later-later aku bagitau!

1 comment:

zahira said...

sape dtg umah ko?