Wednesday, May 20, 2009

Tihani dan kemalasannya...

Ni cerita anak dara aku lagi. Bab melawa memang kasi kat dia. Hari nih nak ikat rambut tocang-tocang bertingkat. Heh, ada aku kesah?? Yang tolong kesah adalah makcik pengasuhnya. Hari-hari adalah stail ikat rambutnya hasil tangan makcik.


Fesyen ikat tocang bertingkat-tingkat!


Tengah makan burger pun tetap maintain kepala!

Oh, ya! Beriya-iya aku bawa balik buku tulis gambar mickey mouse nak suh si kakak ni belajar menulis. ABC, 123 and alif ba ta dah pass tapi ingat mulut je. Tulis satu habuk pun yilekk poci! Aku tunjuklah buku mickey mouse boleh plak dia komplen cakap lenkali beli la yang ada gambar hello kitty tak pun barbie. Mengada tau!


Tak mau yang ini. Tak cantik katanya!

Aku gigih lah duk bagi latihan. Udahnya aku yang tulis sampai habis. Dia duk conteng aje.



Fad siap bagi contoh yaya. Katanya, tengok yaya dah pandai tulis dah! Haih, dia baca blog you lah Mya!!

1 comment:

Mya said...

seronok2 baca kerenah tihani. tiba2 ayat u yang akhir tu terus i tergamam..

errr.. errr.. err.. fad baca blog i? err... err.. err..