Thursday, February 7, 2008

nothing much on CNY day...

Thank you so much laa pada orang-orang yang sudi jadi a shoulder to cry on tuh. Relate to the entry below. Anyway, aku still tatau how to ease the pain away.... Sampai aku doa orang jahat itu biar mati accident. Huhuhu.... jahat aku nih tapi orang itu lagi evil. Kalau dah semua orang kat sini duk bercerita pasal dia, confirm 100% mmg dia evil. Yang aku bengang tahap dewa tuh dia sembur aku eventhough it wasn't my mistakes at all.

Aku malas nak menjawab sebab kalau aku melawan confirm la aku pun sama cam dia. What i did was scribbled all the f words in my notebook. Bak kata kawan aku dia tuh wh*re. Hahaha... jgn layan ngan dia. Tapi she will be around at least another fucking 4 years be4 retirement. Tuhlaa jadinya bila this teritory dipenuhi dengan orang-orang yang ada degree and she was far away from our standard cuma dia no. 1 rank but salary wise kami semua 41 dia 32. Tuh yang dia bengkek and dengki sangat tuh.... Sampaikan our ITP increases RM40 pun dia dengki. Memang miserable gila laa this lady boss.

On the other note, nothing much did i do on CNY. Wake up late! I thought of having mamak session berdua aje dengan my lil' girl. Since she said she is still full, so we get my car cleaned.

That uncle wearing cowboy hat tu basuh kete sangat laaa bagusnya. Almost 1 and a half hour to get it done. Vacuum, clean, wipe, polish, everything. Semua mak nenek celah-celah seat, bonet, tepi, atas, bawah habis di lapnya. Stereng pun dilapnya. Dengan paddle minyak, brek, gear semua habis ditenyeh. Siap sembur pewangi depan belakang. I give him two thumbs up laa. Tempat lapik kaki depan belakang semua dia letak surat khabar takut kotor. Almaklumlaaa... lapik kaki kereta ku itu warna light brown. Kang dapat cop tapak kasut free pulak Hehehe, with only RM7 memang berbaloi. So far ths is the cleanest car wash i ever experienced. Lelain tempat buat cincai je mau RM 8 or RM 10. So kengkawan, nak cuci kete pi Keramat ekk. depan Dawama. Siap promote free untuk Pak Cik Karim...

Tengah2 cuci kereta tuh boleh pulak si kenit tuh sakit perut bagai. Terpaksa laa cancel sesi menebeng kedai mamak terus shoot balik umah. Dibuatnya cirit birit tengah jalan tak ke naya. So balik umah terus masak-masak untuk lunch + dinner. Masak sekali harung senang. So we stay put in the house the rest of the day. aku nih dah lama dah berccita-cita nak pi jogging tapi tak pernah nya jadi. Diet plan pun agaknya tersangkut. Nak start herbalife pun cam slow je.

Aha, birthday pic pun x banyak sangat sebab bateri kamera kong lupa caj. Yang ada pun gambar sipi-sipi je. BIL banyak amik pic guna dia punya DSLR camera so have to wait for him lor. Tu entry lenkali laa... Celcom ari nih ada sengal slow cam siput lak.

We'll be heading down south tomorrow for a short break over the weekend. Mr. F said gonna stop by at Melaka before heading to Muar. Ok, laa kan. dari terperuk je kat umah ni. MIL hint nak makan the infamous mee bandung muo. The bestest i would say is dekat Tangkak belakang bus stand. Tapi MIL mesti insist kat Tanjung Agas punya.... Kang esok2 pegi i snap2 foto.

Aku nih sungguh laa boring. Balik-balik cuti-cuti mesia. Orang itu duk sakan tour Singapore. Orang ini pun will be leaving Singapore for good end of this month. Good laa for their career enhancement. Aku gak duk takat nih je. My colleague and i ada plan nak across the border at least middle August tapi berdua aje. A bit pricey laa kan. At least kalo berempat tuh just nice le nak beraktiviti nih.

So, Happy Chinese New Year, peeps! C ya later................

1 comment:

Anonymous said...

across the border?

auww. menarik tu. rumah mak aku 30mins je dgn siam. boleh la memenuhkan passport dgn 'international' cop2. =)

-syau-