Friday, February 22, 2008

Mengidam.......

Ermmm, i'm updating this blog from school. Hahaha..... Aku nak makan soto ayam semalam so the whole family pergilah kat Kedai Mak Tim katanya Sajian Asli Warisan Johor gitu. Semangat berkobar-kobar, la kan! Aku order soto ayam with nasi impit tapi habis pulak. Dia order mee goreng and i switched my menu to mee rebus Baidali?? whatsoever. Tihani makan roti canai. Oopsss, kedai makan nih kat bulatan AU2 near GlaxoSmithKline factory.

What did we got? Mee goreng tanpa ayam langsung walaupun seketul apatah lagi daging, udang, etc. Sama gak ngan mee rebus ke benda tuh. Tak sodap! Harga boleh tahan mee kosong sepinggan 3.50 and my mee rebus 4.00. Mahal. Kena banned kedai ni!

And up untill today, i'm still longing for soto johor pure with nasi kapit (aku panggil nasi impit, nasi kapit!) with bergedil. Arghhhhh!

Huhuhu, Ayeen visited my blog. *Shy *Shy. She is my SIL's cousin. My parents pernah pergi rumah parents dia kat SP. Never mind Ayeen, we'll sure meet some other times.

3 comments:

Anonymous said...

soto nasi impit denagn bergedel??

aku yg takda pape ni pon boleh mengidam oke.

-syau-

Anonymous said...

ern,

try depan office aku lak..kot2 ok dgn selera ko.. kedai makan kt AU5yg bumbung biru ittew...yg kedai jual satay tu..

-sha-

Anonymous said...

oit oit.

ni AU5 kat belah mana ni? bumbung biru mana ni? kasi details pls..

serius mengidam.

-syau-