Saturday, February 2, 2008

My girl turns 3 yrs old today....

Oh, well. Anakku dah besar. Dah masuk 3 tahun. Dah pandai macam-macam. Suka menyanyi, suka menari, suka bercakap, suka tv ads, etc. Ayahnya nak juga buat birthday utk anak dara dia tuh so aku ikut je laaa. Tolong-tolong mana yang patut. Ok laaa, kan!


To my ever dearest Tihani, hope u will be a good daughter (anak yang solehah) to me, to your dad and to people around you. Eventhough u always throw a tantrum and being mischiveuos most of the time, but we love u so much.


Now, she fancy barbie stuff to the max. It started with barbie doll that she begged me to buy for her at Isetan a couple of months ago. Siap ada stroller kecik mainan nak sorong barbie tuh. Continued with barbie school bag and she demanded to wear Barbie dress label for her party. Sampaikan kek pun nak suh letak barbie pinky kat atas tuh. Maap laa ye, nak.... Orang kedai kek tak sempat nak buat. Siap dia duk bagi klu bagai kat nenek dia nak barbie house one whole set..... Anak aku nih memang laaaa.... Mak long dia bagi present Barbie stationaries. Seronok sakan..


Aku ingat nak bagi hadiah paling istimewa kat anak aku sorang nih nampaknya tak jadi. Dia pun duk gebang sana sini kat umah pengasuh cerita pasal baby. Aku buat self check tapi it turn out negative. Tak dak rezeki lagi. Aku ok je. Biar kawan-kawan je on dulu, kan Sha! Dia dah nak masuk tiga. Member-member lain pun paling koman dah dua, hehehe! Takpe, aku banyak lagi agenda belum settle. Kena settle satu-satu. Lepas pindah umah baru, nanti aku try to conceive.

No comments: