Wednesday, February 27, 2008

About me and you!

Finally, aku masak sendiri soto...
Walaupun rasa sipi-sipi
And takde bergedil
Tapi aku makan licin je...............

Jiran sebelah cerita pasal tepung bungkus
Tapi aku takleh nak imagine rupanya...
Macam tako ke atau tepung pelita?
And tatau yg Ulu Banat really exist???
Hulukah aku?

Yang sorang lagi ni pulak
Banyak sungguh agenda
Jalan-jalan antarabangsa
Lepas booked tix ke Bandung
Akan ke Phuket pulak utk annual dinner co.

D, bila pulak nak mengulas PRU 2008?
Sebab "saya yang menurut perintah"
I'll keep my mouth shut....
Walaupun my roomate tiap malam
Pi jaga pos PKR..........

1 comment:

Anonymous said...

ern.

curlass terus masak sendrik oke. mung tau dok mana nak cari soto kat dungun?

weh kalo balik ganu singgahlah dungun ye.

-syau-