Friday, November 19, 2010

Tihani dapat no 4????



Sila perhati, kan!!! Anak sulung dapat no. 4!!! I think now, bebudak lelaki dah move forward tak mau ketinggalan lagi...... Okay, Tihani!!! Oversea trip for you next year!!! Sebenarnya, mak pak nya yang lebih excited!!!! We all balun terus 8 hari 7 malam, kau!!!! Hamik..... aku takpe lah musim cuti sekolah..... Mr. Fad nih tatau ahhh apply cutinya macam mana tapi dia duk bagitau kawan dia apply cuti gi Europe 3 minggu on aje!!!!

Bila dah booked tiket, mulalah berkeliaran je di alam maya mencari info pasal tempat yang hendak dituju. Ini belajar from Kak Ema, my sis, ecetera. Boleh jimat banyak wooooo....... Later, i found that kalo i booking cathay pacific, the price even cheaper. Tapi nak wat cemana, aku takde kredit card. Ari tu pun tatau pasai apa, MAS reject aku punya M2U transaction. Mau bayar tunai pun bermasalah, hiissshhhhh!!!!! Sudahnya, belas ehsan opismate Fad pinjamkan cc before we all transfer the RM to his acc.

Ooohh, yang paling best, bila duk cari info sana sini, terjumpalah travelog yang best-best!!! Aku dah macam mulut terlopong sana sini. Bestnya!!! Bestnya mamat nih. Jalan sana sini. Keje luar negeri... Amik gambar cun-cun!!! Wuiiihhh, meh aku share link ni: tepak sirih!!

Okies, aku nak pi ngadap blog ni supaya leh feeling-feeling tempat yang dia review........
See yaaa.......................


2 comments:

Yours truly said...

destinasi??? hehe

faerni said...

dekat je. 4 hours flight from M'sia soil. Hehehe!!!! Gi jejauh x cukup duit nak bawa satu family!!!