Thursday, March 11, 2010

Aus almost fall from the first floor!!!



That day, Aus hampir-hampir nak jatuh from balkoni tingkat atas. Subhanallah!!! He climbed half way dah dari lantai. Yes, saya adalah cuai terbiarkan dia sorang kat balkoni dengan grill tingkap tersandar kat tepi. Rumah saya kan tengah renovate. So things are everywhere. Dia panjat dan sudah ada kat atas penghadang jenguk ke bawah. Nasib baik Fad cepat tangkap dia. I can't imagined if ..........................

And, balasannya.. saya kena marah sebab cuai!!! Lebih baik saya kena marah daripada menyesal kalau dia jatuh tingkat satu ke bawah terhempas....... Masya Allah!!! I always had this kinda sign.. How to say, ahh!!! Normally, saya akan selalu rasa tak sedap hati, my heart beats, my left eyes keep blinking, etc, dan banyak lagi sign!!! Rupanya ada benda almost happened!!! Oh, jaga anak lelaki adalah sangat sukar!!! Iye, frankly, saya sangat susah dan tak tau nak handle Aus alone kalau Fad takde...

2 comments:

Unknown said...

chomeynya aus!!

-dd-

cik orenlili said...

ya allah budak kecik ni.. nakal + comel!

syukur x jadi apa2 kak.

Till then, take care.