Sunday, March 1, 2009

My sofa!

Before....

After......

Please ignore my anak dara cos she always interupt me! Aku nak amik gambar pun dia boleh terkedek2 kuar toilet nyelit atas sofa. Ohh! Since the sofa tu warnanya ala-ala cerah dan memang empuk dilenjan 24-7 oleh me & co. so we decided to make an extra cover for the cushion. Apa lagi, kami dengan semangatnya telah ke Fella Design Warehouse sale to look for replacement of the material and found one. Dah beli kainnya. Stripe ok. I should go for flowerish style laaa! Fella Design style! I think of going there again to borong the material for curtain pulak. Wink!

Oh, Teh! mu patut gi! Perabotnya memang tempting. Memang citarasa mu lah!

1 comment:

Blog Diva said...

sbb tempting tu lah mls nak pegi lagih.. selagih xdop umaoh sdiri daku sepakat xnak beli lagih. umoh bsr lbg idung nih nok sumbat mano lagih..