Friday, March 13, 2009

Life is kicking!

Things come one after another. Finally tm people fixed my streamyx but something else come up. My lappy got problem. Network card faulty due to thunder and lightning. Hubby bought a new one and now i'm online again.

Oh well. I got a week leave next week and heading to Besut tomorrow morning. Hopefully that two kiddos behave well. Oh ya! My lil boy dah tumbuh gigi dua kat bawah. I bet it's quite early for a 5 months old boy. And another thing, my boy turun sendiri daripada buai. And he did it dah 3 kali. Mak oi ngeri aku. I managed to caught him once.Tak nangis ok! Actually buai to dah direndahkan sebab patah. Firdaus overload gamaknya. And then one time i saw him meniarap lam buai and keluarkan kaki dia dua2 belah. Pastu dengan cerdiknya tangan dia pegang kain. After kaki dia dah cecah tanah, he pulls of his left hand and pegang lantai. kemudian another hand. Walla, dah meniarap atas lantai. After all, having two kids is really tiring. Gi keje pun tak penat mcm ni tau!

1 comment:

Blog Diva said...

woho..ingatkan working lagi penatz dpd jaga budak!!! baruku tahu... nak cari keje jugak la....