Friday, February 27, 2009

Things i did today

Cuti lagi hari nih! Amannya donia! Semalam cakap ngan Fad hari nih dia kena cuti sebab makcik cuti lagi. But then i got a call suh pi collect cheque. It was yesterday. Memang kena pi sendiri sebab it needs my thumbprint and all. Katernya nak tolong suami, kan!

So pepagi nih bangun. Si Tihani tu macam biasa laa. Kalo bangun tengok muka mak pak nya ada kemain happy lah. Tanya lagi hari nih sabtu ke. So dah siap2 kami pun heading ke kwsp nak gi collect cheque. To my surprise, cek tu nilainya 11k++. Harusnya lah nama penerimanya AMBANK, kan! Kalo nama aku, segeralah pi sopping kat ISETAN. Tujuan cek tu nak tolong kurangkan jumlah pinjaman perumahan yang di beli. Aku kan isteri mithali walaupun semalam gaduh, hehehe! So tak payah pening2 nak bayar umah sampai tahun depan!

And then teman Fad pi beli handset lain yang telah dirosak binasakan oleh si hantu lahanat yang bernama ZAHARUDDIN JAMARUDIN ABU si tua bangka yang pembohong besar. CISS! Ini spesies buat malu orang kelantan je buat perangai gini. Dah langgar orang mati kering tak ngaku.

Oklah, dah dapat yang berkenan bodek si Fad belikan aku baju. Murah hatinya. Iyalah kata dah nolong dia , kan! I like! Eh, aku sukalah Selayang Mall nih. Banyak blouse cantik2 murah2. Tak payah pegi Plaza PKNS ke, Warta Bangi ke. Harga pun reasonable. Nak tengok bajunya? Ala2 lip lap lip lap gak pakai ngan pareo. Tangan dia cam ala-ala ropol. Hehehe! Vogue mak! Belikan MIL jubah sehelai sebagai balasan dia dah belikan kain pasang untuk kami suami isteri.

Ohh! Firdaus dah 5 bulan hari nih. So apa yang dia dah pandai??? Aku rasa terkenan adam gaknya. Asyik nak menjerit je. Tgh2 mlm tidur pun dia leh menjerit. Sakit telinga aku!

No comments: