Monday, February 2, 2009

String Curtain!

Suamiku itu sibuk nak cari string curtain. Last few weeks kitorang gi IKEA tapi dah takde so yesterday kami pun bawa anak2 pi berjalan-jalan lepas sabtu sehari suntuk duk hibernasi kat umah aje. Kami pun pi laa SSF kat Kota Damansara just to find out they are moving to new location. Dengan gigihnya patah balik from Kota Damansara to Bandar Sri Damansara.

Bendanya memang ada tapi as i said to him. Bukannya kelas kita nak pakai yang mahal cam ni. Huhuhu.... tell u what harganya 249.90! I bet since diorang dah jadi main sponsor untuk deko bersama Eric and hiring him as their ambassador, the price has gone up. Aku tengok langsirnya yang the cheapest pun RM50 semeter. Ko sanggup? Aku rasa daripada bagi langsir RM50 semeter yang umah aku pakai bermeter-meter belum campur upahnya lagi baiklah aku beli kain french lace yang berkelip-kelip walaupun regenya lebih daripda itu bagi badan aku yang pakai.

So daripada aku pulang tgn kosong aku snap laa foto untuk adik ipar aku yang suka beno perabot klasik warna putih. Nak snap lebih2 aku takut kena saman lak! Alamak tak leh nak updet gambar pulak! Lenkali aku upload!

No comments: