Wednesday, February 25, 2009

Puteri house.....

Adui, lama berkurun tak hapdet! bak kata teh ini macam jgn bukak blog buat buku log aje! Huhuhu! Pergi ppd tadi hantar borang protim. Keluar lambat sikit. Mana taknya, my house is leaking. Mencik! Can u imagine air kuar ikut celah2 tiles tuh kat bawah tv cabinet. Mau mereput kayu tv aku tuh. Panggil developer suh tengok-tengokkan. Hati ku tak senang nak ke selayang duk mikir kang banjir pulak umah aku. Si india nih bilang harus korek lantai nak tengok paip bawah tanah tu pecah ke tidak! What??? nak korek ruang tamu rumah aku?? N it's not going to finish in a day, man! Dengan si kecik dua beradik ni. Mau berabuk berasap rumah aku. Tensi!

This is something about the house too. I saw something nice on the wall. I bet korang tahu lah anak dara aku tuh telah menulis dengan jayanya di dinding umah. I talked to her and asked? Kenapa kakak conteng dinding? She replied me back. Kakak bukan conteng tapi kakak tulis aje. Nampak tak tu huruf b dengan huruf p. Aku macam stunning sikit. Bila masa dia kenal huruf nih? Memang lah tak cantik tapi ada laaa iras2 huruf p and huruf b. that's one thing. Since she talked a lot, sometimes aku saja je buat2 bertekak dengan dia and she always replied me back brilliantly. Kids nowaday!

Aku memalam selalu makan pil perancang and dia selalu tengok. Satu hari tuh dia tanya aku! Ibu makan ubat tu tak nak kasi mengandung ke? dUSH! Soalan memang tahap dewa sungguh! Yang si kecik nih pun boleh tahan gak! Sekarang ni dah pandai push up his chest. Macam nak angkat badan. Tak lama lagi confirm merangkak nih!

No comments: