Thursday, February 26, 2009

Aku hangin nih!

Hari nih tak pergi keje. Makcik datang tadi cakap ada emergency kena balik kampung ada kematian so both kids are with me! Aku surrender betul jaga budak2 nih. Pening kepala. Dahlah yang kecik tuh semalaman buat aku tak tidur malam. Sempat jugak perang dunia dengan laki. Huh! Ingat aku keje petang aku duk goyang kaki leh tidur bangun kat umah ni. Bila turn dia alasan keje pagi. Yang dia duk melepak berumah bertangga kat kedai mamak sampai bulan nak tenggelam tu tak kisah pulak. Bab dia suka melepak kat kedai mamak tuh memang aku angin!



Ha, itulah! Perempuan bila dah kawin 1001 macam kena buat untuk rumahtangga. Yang lelaki masih boleh melepak-lepak kat kedai kopi macam takde anak bini. Padahalnya, bukan ada pekdahnya pun. Aku hangin nih!!!!!!! Bila lah nak buang tebiat buruk tu entah! Esok-esok umur 70 tahun pun agaknya duk melepak lagi!



Dalam pada duk angin satu badan sempat aku bersilat kat dapur masak nasi tomato. Aku duk bersilat kat dapur si tihani ngan firdaus duk bersilat kat depan. Habis ditaburnya bedak atas sofa, atas carpetlaa.... Kan aku kata lagi best pegi keja. Duk umah lagi penat! Ha, ni hasil nasi tomato aku. Simple and eay. Asal tekak aku leh terima, ok lah!

Oh, kat tv tadi cakap mulai esok ada fella design warehouse sale kt Bukit Subang. Paling tempting kain dia starting from RM5. Syok gak kalo boleh beli buat langsir. Maklumle langsir umah aku tu satu je lah takde spare.

2 comments:

Blog Diva said...

Uii..bengkengnyer cikgu nih.. mek, sedap nampak nasik tuh... bak resipi.

faerni said...

ohoho....
sonangnya asak nasi tomato ni.
lauk so karo nge acar jah. simple.