Thursday, April 21, 2011

Nak tukar kerja boleh!!!!

Letihnya laa hai minggu ni.  Balik rumah terpengsan terus.  Hmmm, minggu ni asyik mengganti orang yang tak datang je.  Bila ngadu ngan fad dia bagi balik kat aku.  Tuhla sapa suruh rajin sangat datang sekolah.  Aku ni bukannya suka wat-wat sakit tambah-tambah nak bohong kat doktor tu memang ler tidak.  Not really me.  I cannot pretend to be one sedangkan i'm not that type!!!

Dahlah everyday kelas full.  Break pun dalam one hour gitu.  Pastu nak kena relief muka-muka yang tak datang sudahnya my rest which i have to mark books, do other stuff tinggal half and hour je.... Keje cikgu nih kalao ada orang tak datang harus diganti.  Budak-budak zaman sekarang ni teruk.  Boleh bertumbuk bagai bila kita marah mati-mati tak mengaku dia bertumbuk sedangkan depan mata kita.  Dahlah tadi hampir-hampir aku nak tampar sorang budak ni.  Kuwang ajar gila!!!!  Dilayankan sendiri susah, bagi reverse phsycology je.  Selamba je aku sound dia, patutlah bodoh tak boleh diajar, ada otak letak kat lutut.  Cakap style cool, lu pikirlah sendiri.....  Bengkek je dia nasib lah, takde masa aku nak tampar dia wat sakit tangan aku pulak....

Esok aku nak siapkan definition for my bab 1 kalau jadilah.  Selalunya hanyut ke laut.  Bak kata kawan aku, daripada aku jadi cikgu, jadi kerani cabuk lagi senang hati....  Couldn't AGREE more..........

1 comment:

Blog Diva said...

jadi cikgu buleh gak nak resign2 nyer.. surirumah nan ado la itu semua...haha... xpo la, hidup haru biru pun busuk2 pun ada gak payday.. yang dok umah ni mano la ado. buat keje pakai iklas tak iklas je la..