Monday, April 25, 2011

Edisi santai hujung minggu!

Namanya pun laki bini kuat jalan, mana boleh duduk umah.  Si Fad nih bising-bising cakap ngan aku, tengok orang lain jiran-jiran kita hujung minggu tak sibuk-sibuk pun nak kelar.  Duk umah je.  Aikk, aku cakap, tadi yang ajak aku gi Mid Valley tu sapa? Cer citer cer citer!!!

Kesekian kalinya ke Mid Valley lah kita.  Ngukur baper luas Mid Valley itu.....  Sambil exercise duk ngejar anak lelaki sulung.  Oh, ni kisah minggu dulu.  Tujuan utama sebab mau tukar peso.  Seperti biasa kalau mau nukar wang,  mesti ke Wawasan Money Changer.  Sambil duk kira-kira duk borak-borak ngan Fad, ada brader nih duk tanya aku, tukar duit apa?  Bagitau dia duit Filippina.  Dia macam pelik.  Best ke pegi sana?  Tanya lagi.  Hoii, mana lah aku tau apa bestnya Filipina.  Aku belum baca lagi kat forum cari.  Laki aku pegi hal keja, lah!!!  Kan dah kena sound tepek.  Derang ni bajet kalo orang Melayu tukar duit je bajet pergi Indon.  Huh, sekali aku tukar duit euro tercengang karang.  Gagagaga.....

Punyalah lama kitorang lepak kat Midvalley.  Makan pun sampai dua kali.  Lunch and tea time.  Sampai dua-dua boboy tertidur lah.  Sampai lenguh-lenguh tangan dukung Fiqhri.  Ni practice tau.  Practice menyesakkan diri berjalan lama-lama sambil mengangkut anak-anak........


Malas aku nak betulkan.  Daus ngan anjing hush puppies!

Fiqhri bobot!

Dah mencomot harus tukar baju.  Di Deli's cafe!

Ketiduran sudah!!!

Kembungnya pipi Fiqhri...

Oooopsss, apa tengok???

Baju nampak perut lah Fiqhri.

Eh, suka lah gambar ni!

Steady Fiqhri, one more shot!
Punyalah lama kuar.  Dari pagi buat passport, gi Shah Alam umah kak long, visit Adryan Nufael, pastu gi MV, fuhhh, nak tercabut kaki.  Mlm baru sampai umah!!!

No comments: