Tuesday, April 19, 2011

Gambar apakah??????

Fiqhri yang menggemok!!!

Mak kata cam Haikal anak Cik Mat masa kecik......

Ohhh, sudah mahu lawan NUH ni!!!!

Motip apakah dalam bulatan itu???

Korang rindu tak kat anak bongsu aii nih?  Dah lama tak display kat sini bahawa Sinki Iman telah berkembang pesat.  Huahahahaha....  Ooppsss!!!  Nak citer kisahnya, mak aii cukup tak berkenan si Fiqhri pakai baju yang di atas.  Cantik apa???  Kisahnya beli rompers pack of 6 ni kat MC jadi takde lah aku nak membelek satu-satu, kan.  Sementelah punyalah tak banyak pilihan baju untuk budak boboy.  Balik-balik warna plain tak pun jalur-jalur.  Jadi ada satu dua rompers bermotifkan binatang bagi aku sudah cukup cantik.

Tapi, mak aku......  Cer korang tengok gambar yang aku bulatkan dengan warna merah tu??  Bagi korang apa?  Mak aku tetap kata gambar itu adalah BABI sedangkan mata aku tengok gambar BADAK AIR.  Muahaha.  At least badak air adalah mulia daripada babi kan!!!!

Sebab aku adalah bertegas bahawa gambar itu adalah gambar badak air, jadi haruslah Fiqhri tetap memakai baju ala-ala baju mandi itu sampai tak muat.  Kesian Fiqhri, semenjak dari lahir sampai laaa ni belum sehelai pun aku beli baju baru.  Almaklomlah, super busy!!!!  Takpe-takpe, ai semangat nak shopping baju di Guangzhou kasi borong terus baju bebudak dan juga mak budak...

Ngeh ngeh ngeh, so korang rasa dalam bulatan itu BABI atau BADAK AIR?????

6 comments:

najmi said...

Badak air!!! or mungkin kacukan badak air dan babi? hihi

faerni said...

kacukan badak air dan babi?
apakah babi air??
muahahaha........

mommynadia said...

hahaha...babi air pun babi air la..
asal tak pyh samak dulu baju tu..
btw, membulatnye Fiqhri ..rsnye lagi sbln je boleh paka bj tu..

Blog Diva said...

ekor dia kerinting ke? kalu straight tu badak air la.kalu kerinting might be a 'mambi'...hahahaha...

mya said...

i pilih badak air!

orenlili said...

hehehe. kelakar la post akak yang ni. gambar badak air ler.. hehehe