Monday, August 31, 2009

Selamat Hari Merdeka!

Hi, dah berapa hari ya kita berpuasa? Aku dah minus 5 hari. Actually nak puasa full but terlupa beli supply so adalah kebocoran. Hmm, lately, nothing much happened to me just normal routine during school hols. Anak, Kuliah, ptk, house chores, etc.

So esok start sekolah balik. Sometimes, aku suka gi kerja. Duk rumah penat yarrabi. Eh, korang tengok Passport to Malaysia tak? Aku tertengok yang Anthony Bourdain (pengacara No Reservations!) covers about Flavours of Malaysia. He ates jantung pisang cicah budu cenggitu je. Sedap katanya!!! Hahaha, laki aku, mati idup balik idok le make budu. Bagi aku, orang yang tak makan makanan Kelantan ni memang ler .................

Stop babbling...... Last not least,

dulu-dulu, mana-mana pun wawasan 2020,
kemudian ganti islam hadhari, islam hadhari, islam hadhari,
la ni, pusing kanan 1Malaysia, toleh kiri 1Malaysia,
Lepas nih apa pulak????
(Jenuh Muhyiddin nak pikir!!!!)

SELAMAT HARI MERDEKA!

No comments: