Monday, August 17, 2009

Aku dah bengkok!

Ada banyak sebab membuatkan aku bengkok bulan Julai/Ogos ini. Nasib baik Ramadhan lagi seminggu. Itupun aku dah takat sesak nafas. Macamlah boleh berjimat sangat bulan Ramadhan ini. Heh, lihat saja major expenses aku untuk aku menginsafkan diri!!!!


car servicing!!!


Tix untuk berjinggo bersama Hey, Ladies!


New shoe rack walaupun kasut aku takdelah banyak mana pun!!!


Tupperware Rice Dispenser!!!


Another tupperware items. I bought many tupperware items this month. Larik!!!


Godaan ini tidak mampu kutahan! Vantage Classic Collection.
Kak Long and Teh, maukah??? Special pricey!!!


Ini diluar jangkaan. Nak tak nak terpaksa pasang autogate sebelum gate itu menghentam2
kereta2 kami kerana keberatannya.

Ini adalah nafsu orang yang tidak mempunyai kredit kad. Sila jangan ikut!!!! Kalau aku ada kad plastik lagi haru. Itu pun sudah ada orang yang mengendeng2 aku mengajak buat kad plastik. Itu cerita 7, 8 tahun lalu.... Nak membayar aku yang sakit kepala... Sekarang lagi senang, bila aku dah bengkok, aku duk senyap-senyap kumpul duit semula.....

3 comments:

Blog Diva said...

no more set pinggan mangkuk. Stor aku udah lemas!!!tunggu la ada umah sendiri.

zahira said...

bape set vintage tu?

faerni said...

300.