Thursday, July 22, 2010

On his birthday!!!



Semalam birthday Fad so we all makan-makan kat Secret Recipe. Itu je lah satu tempat yang dekat kat Rawang ni. Kalau hari kerja, aku memang malas nak gi makan jauh-jauh ni. Kang kalau pergi jauh, balik rumah haruslah lapar balik.

Siangnya aku mc. Entah apa penangan sebelum tu makan durian ngan maggi sudah explode dalam perut aku satu malam tak boleh tidur. Sebu, senak, memulas semua cukup. Not good!! Tambah-tambah i'm really occupied. Pening, mak!!! Kerja, belajar, assignment, proposal, anak, suami, rumahtangga, mengandung, etc!!!!

Hah, paling bestnya, semalaman aku sakit perut tak leh nak tidur sampai meleleh air mata, ada orang tu tidur nyenyak lagi siap berdengkur. Analogi aku mengatakan yang dia telah menjadi less concerned really works. Korang tak caya cakap aku??? Masa ngandung sulung dulu, wah cam permaisuri jek aku ni. Anak kedua turun takhta sikit. Masuk yang ketiga lagi lah jatuh berdebuk. Nasib-nasib!!!

Balik semalam lagi mau umpan aku. Nak berjalan lagi ke Malaysia Timur katanya! Tiket sudah beli. Mau cuba pulau pula!!!!! Ok, tang snorkelling aku tak heran. Aku mau parasailing!!

Eh, yang!! happy 32nd birthday. You dah tua. Jangan asyik berjinggo, jek!!!

1 comment:

Anonymous said...

Happy Bday Fad!

-DD-