Sunday, July 18, 2010

Hari ini........

Saya hari ni lagi kepenatan mengemas rumah yang dah ala-ala kandang ba alif ba ya semaknya. Hehehe. Kain baju semua habis saya lipat. Tapi bila saya dah siap lipat baju baru saya sedar tak muat lemari nak letak. Mulalah berangan nak wardbrobe best-best. Berangan memang juara.

Lantas, sudah menjadi insaf sebab saya kena bayar saman 4 keping 300 setiap satu no diskaun. Haiyark, ini kerajaan sudah takde duit ke? Lagi mau renew road tax juga insurans semua saman kena setel kalau tidak tak boleh renew semuanya. Lain kali kita semua naik kereta lembu, ya!!!!

Hoh, semenjak minyak naik harga ni juga gas dan gula, makan kat kedai adalah mahal, ok!! Semalam makan lepas balik kuliah cuma mee goreng dan teh ais sudah kena 7.00. Cilakak punya kedai!!!!!!

Menci betul!!!!

No comments: