Monday, January 18, 2010

A complain to JPWP!!!

I wrote a complaint letter to JPWP. Haiyyaa, saya pindah dah nak masuk tahun kedua. Claim pindah saya pun lum dapat. Amik masa 1 tahun lebih pulak nak buat claim. Patutlah orang complain, lembap gomen ni. Dah buat tu boleh pulak depa pi buat silap. Sah-sah saya ada sertakan salinan buku bank dengan statement gaji yang terang-terang ada no akaun bank saya. Entah no akaun malaon mana yang kerani ni pi letak. Saya mati akallah dengan diorang ni. Buat benda yang sama, tuntutan yang sama untuk semua staf jabatan pelajaran, bertahun-tahun. End up salah jugak. Bingai!!! Claim pindah saya pun 2.5k saja. Bukannya saya tuntut 2.5 juta pun. Sudahnya, duit tuh floating entah ke mana-mana.

Tau tak, 2.5k tuh boleh saya laburkan untuk Acer Timeline tau. Saya punya Acer aspire dah tak masyuk. Belum lagi nak kira saya nak kena beli bedak muka baru, lipstik baru, perfume baru yang semua dah susut tinggal serdak aje.... Itu semua benda keperluan tau...

Belum lagi saya senaraikan benda-benda perlu yang lain. Kereta saya nak kena servis juga... Haiyaaa.... bikin my blood go upstair s laaaa..........

Saya dah siapkan surat complain tau. Esok pagi-pagi saya nak fax. Kalau lembap gak, saya fax ke press. Jangan main-main dengan saya!!!!

No comments: