Saturday, January 2, 2010

Tihani orientasi!!!

We kicked off 2010 with hot and cold items from the electrical shop. Haru! Nak bodek Tihani punya pasal suruh dia rerajin pergi sekolah. Huh, manja, ekk budak zaman sekarang! Semata-mata nak suruh tidur dengan selesa bila bangun pagi senang nak mandi!!!

By the way, Tihani dah orientasi last week. Aku tinggal je dia kat nurseri. Pastuh dari nurseri dia naik van sekolah ke tadika, balik pun naik van yang sama ke nurseri semula and aku fetch dia dari situ. Orang lain pakat duk teman anak since aku busy ngan meeting tak dapatlah. Tapi banyak gak pesanan semua. Baju aku siap hanger, ngan kasut sekolah, stokin and tudung. Takut tak reti lak nak pakai sendiri everything.


Masa dah tengah hari sikit, aku pergilah ngintai. Alhamdullillah, sempurna dia pakai baju sekolah, ngan tudung, kasut dan stokin and naik van sendiri. Nasib baik tak meraung macam budak lain. In fact dia seronok. Nasiblah, among all the 5 years kids, dia paling tinggi. Kena beratur belakang sekali.



Punyalah semangat nyanyi lagu sekolah. Hehehe.....

2 comments:

zahira said...

wakakaka...lawak giler tgk tihani

mommynadia said...

hi kak eny..nadia ni..
tihani dah start scool yer..dah 6 thn ek..cepat btol kan..
btw,hows the day 1?
nadia link ur blog to mine.,boley?? :)