Wednesday, November 11, 2009

Sakit tumit lagi!!!

Kisah sakit tumit aku masih berleluasa. One of my friend said, ia berkaitan dengan peranakan. Haruskah pergi mengurut? No one ever massage as good as Mak Ngah Besah. Heh!! Aku perlu cari tukang urut orang buta!

Lately aku notice firdaus si anak teruna makin manja mengada-ngada. Aku bangun nak pi kencing pun dia leh nangis mengongoi-ngongoi. Satu aku perasan, aku macam fed up dengan budak. Heh, sakit kepala aku. Moral of the story, jangan jadi cikgu. Dengan anak aku buat bising sekali aku suh senyap, heh!!! Firdaus dah pandai utter few words. Perkataan paling best, dia suka sebut 'cantik.' Nampak benda lain sikit, puji cantik.

1 comment:

Aziah said...

nak cuba stokin bio dari DCL? jom singgah blog saya... http://aziahwardrobe.blogspot.com. saya dulu pun sakit tumit belah kiri tak leh berdiri lama.. setelah sekian lama pakai... sekarang dah takda lagi.. amat puas hati...