Monday, November 23, 2009

My 2 cents...

Terasa macam blog pencen dah. Lack of updates. streamyx satu hal. Anak-anak satu hal. Pening kepala. Luckily, tengah semester break. Kalau tidak, my life will turn upside down i guess. I just can't wait to kick my ass for another Indo trip eventhough the trip has shorten to two days only. Arghhh, i hate Tony Fernandez. Why did he do that to me??? why did they rescheduled my flight time???

Sekolah ini jam sangat penat!!! Aku zaman sekolah dulu takde laa banyak benau aktiviti. Aku pandai gak. Aku nak berenti complain or else aku kena cap kaki lawan lak. Heh, complain pun keja jalan gak....

Boring ahh!!! I couldn't imagine if i just stay at home. Plain boring. Ni dah mula cuti, aku duk terkapai kering otak tak tau nak buat apa. Balik-balik mengadap jaga anak. Aku nak leisure ke mall. Cuci mata.

I'm not going back home for Raya Haji because i need to catch my flight on Monday. Furthermore it's raining season. I don't want to end up struggling on the road. Long hour drives is no longer fun for me. Aku dah tua agaknya. Tense!!!

Aku nak start cari nursery for both kids. susah hantar rumah orang ni. Aku pun pelik. Bukannnya aku antar gratis aje. siap leh complain anak aku nakal lah, buas lah. Dia sesedap pi jalan sana sini tinggal anak kecik aku kat anak dia yg sekolah menengah. Aku pi keje pun tak senang hati. Sekolah cuti pun bayar full ada je lah alasan. Bak kata Fad, nak cari yang sebaik cik mun memang jangan harap.

GB dah buat new rules. Next year onwards, school session until 2.30. That means teacher can go home after half past two. Takde makna dah half day. Hah, tuhla!!! Suh buat Hai-O tak mau. * tetiba jer...

Oklah, enough membebel. Boring!!! Yang, u bonus kita gi Langkawi, ekk!!!

No comments: