Friday, November 6, 2009

Kisah terhapa..............

Blame on me for not updating. Ada orang kisah ke? Heh, busy memang lame excuse. The truth is, aku PENAT. Series. Aku rasa dah lama tak tidur dengan lama dan nyenyak. Tambah malas nak update sebab keypad nih dah berlubang sana sini hurufnya dikorek dek Aus. Naughty him. Susah gila mamat nih nak tidur siang. Ulit buai tu 2 jam sampai kematu tangan pun belum tentu dia tidur.

Dah le kat sekolah aku mengadap budak yang maha ramai. sehari purata 50 murid satu kelas kali ngan 4 kelas. Mau tak darah tinggi??? Budak zaman sekarang dahle tak makan saman. Darjah 2 tuh punya nakal, gb aku sepak sekali arung guna dua tangan kat pipi kanan kiri leh buat dek je.... Kuang ajar tu toksah citer laaa.....

Sedar tak sedar aku dh habis sem 1 master. Dalam pada tiap2 hari fikir nak quit habis jugak satu sem. Hopefully aku ada kekuatan nak meneruskan lagi. Masalahnya bukan sebab belajar. More to kepenatan badan yang tak terkawal.

Hoh, nak citer pasal semalam. Kettle kat umah aku rasa rosak pastu duk push fadzli gi beli baru. Actuall bukan kettle yang rosak tapi plag tu. Apasal aku nih sangap benar dua tiga hari nih!!! Nasib baik dia tak marah. Hehehe... Aku pun takde la terpikir nak testing kat plag lain. Membazir!!!!

Cepat lah cuti sekolah. Aku nak menyerang Bandung. This time around with the girls. Fadzli and the kiddos tinggal. Yang tak best AA nih sesuka hati je reschedule flight. Hawau tul.....

No comments: