Monday, April 27, 2009

Tembok rumah Aus!

Hoh. Nih nak cerita tembok jiran sebelah! Sempat gak aku duk speku-speku temboknya!


The automatic gate. Work in progress!


The side wall! Nice isn't it!

So aku tinggal buat sebelah je lah kan! Kang kalo buat pattern lain burok benar! Agak-agak jiranku itu marah dak kalo aku imitates bulat-bulat apa yang dia buat?

**************************************

Hah, citer pasal bulat! Meh nak tunjuk adik bulat. Aku memang suka nak bergurau ngan adik bulat. Hahahaha...... kelakor pun ada nengok si Aus ni!!!


Aku lilit kepalanya ngan napkin!


Bulatnya ngalahkan donut. Yummy!


3 comments:

zahira said...

wakakaka...cam pompuan muka dak Aus nih. Bulat siot!

Blog Diva said...

tomei!tomei!bulat macam apam eno wa...

syau said...

ha.. mungkin hang wat same design but cat different color ke?