Friday, February 12, 2010

I heart Wyeth!!

Promise diri sendiri nak update blog frequently but later selalu terlupa. Haish!!! Nampak sangat dah tua, kan!!! I tend to forget things easily. On the other hand, I got stuff that i redemeed. Yeay!!!! Thermopot and Thermos!!!



Tak sia-sia laki aku melabur beratus-ratus ringgit tiap-tiap bulan beli susu anak. Hei, i heart Wyeth. All my siblings consumed this formula, now my kids pulak. Their services very good. At least you spend a lot u get something in return. Si Tihani until now dah 5 tahun plus susah nak tukar susu lain. Tetap lah setia bersama promise. Now Aus pulak!!!! Hah, dah berjangkit pulak dengan anak sedara ku Ziqri. With this Wyeth, aku dah redeemed a lot. Tupperware, Fisher price punya barang mainan, LEGO, Thermos for cold & hot, etc........ My point still 1000+++ i still can redeem slow cooker or another collection of tupperware!!!

No comments: