Sunday, January 25, 2009

Off me..............

Tadi pi kenduri kawin kt bandar baru sentul. Fadzli's side. Masa sampai Farah AF2 tgh nyanyi2. Me tgh berdiri tunggu Fadzli amik lauk sambil duk ngushar si Farah breep breep. Cantik, flawless skin and yang penting kurus! Pakai pump tinggi mak oiii when she suddenly turun stage sambil jalan straight to me. Hahaha! Dia terpikat kat anak teruna haku duk cubit2 pipi tembam Firdaus lagi satu tangan pegang mikrofon nyanyi lagu Selamat Pengantin Baru. Aku clueless kamera pun lupa nak ambik gambar!

Oh, Ayeen! I'm still tracking ur blog! Dah ke KT ke? Teh ada cerita a few weeks ago yg u tukar kerja! Hope u enjoy it eventhough i bet ur income tinggal half aje! Hehehe! And welcome back to mummy eri with her newborn maisa and dianne too. Ada gak orang nak baca cerita cabuk aku ni! Syau, aku need more and more infos on Bandung...

Oh, one more! I managed to escape from hitting the divider on the way back from school just to know that Fadzli accident kena langgar kereta. Bruises and scratches all over his body. Nasib baik takde patah riuk bagai! Apalah malang nasib minggu ni. Dia eksiden on the way nak pergi tengok kete FIL yang kena langgar. As he said, "Kete ayah baru seminggu dapat dah kena langgar and motor baru dia baru dapat sebulan pun dah kena langgar!" Yang tensionnya dah le badan sakit2, motor rosak, handphone hancur. Orang yang langgar tu siap minta seminggu nak bayar gantirugi. Nama je director tapi takkan nak bagi compensation pun takde duit! Sian laki aku tu.

Aku pun tak dapek nak nolong sebab pi servis kete pun nearly RM700 duit aku terbang. Uish! Kalo beli handbag pun baguih ngan duit banyak tu. Itu pun ada benda yang perlu ditukar but since aku ni bawa kete baguih orang itu kata disc brake plate boleh tukar next servis. Huih! Menambahkan sesi melobangkan wallet aku beli kasut clarks lagi and batik sutera dua pasang. Haku sekarang ni kemaruk baju batik. So sapa2 yang teringin nak bagi aku batik sila-silakan lah! Sebut pasal handbag i desperately need a new one. My nine west ku itu udah buruk sebab dah jadi macam baby bag and i stuffed everything in it! Every time aku cakap nak beli hand bag laki aku mesti cakap... Handbag dah banyak nak buat apa beli lagi! He just don't understand! Kalau pegi shopping mall pusing2 tengok handbag macam terapi gitu boleh rejuvenate me! Udahlah! den nak surfing2 tengok handbag.

1 comment:

Yours truly said...

erni..i'm still in penang..
mula kerja on 15th feb kat KT..hahaha mmg sudden career change..for better future kot looking at the current economic situation....alahai gaji tak derla kurang separuh..hahaha if separuh pikir beratus kali gak :P