Wednesday, July 9, 2008

Shopping and Beauty!

Actually that day, we went to Isetan two days in a row. Bukannya apa, dah lama duk menahan diri daripada bershopping. Lagipun, semenjak preggie nih, kaki aku asyiklah cepat je penat, kan! hari2 berdiri je. As far as i can remember, the Eclipse sandal was the last pair i bought minus the cheap selipar tuh tak kiralah. So, i need something comfy for my feet. Hehehe.... I was looking at a few brands eg. Snowfly, Hush Puppies, Guess, Camper etc without noticing some of them with pig lining skin. HaiyooH, Isetan nih. Boleh lak dia duk campur aduk kan kasut2 tuh semua. The notice is way too small for me to notice it! Mana la aku perasan duk sibuk2 try kasut. Fad siap suh aku gi samak lagi. Heehehe. And orang itu kan nak jugak beli kasut Timberland yang harganya approximately one quarter of my monthly salary. He said it's worth wearing it. Betul gak. His old Timber shoes sama usia kawin kitorang (kasut hantaran!) elok lagi cuma tapak dia je dah haus sikit. And the shoes comes with 60 % disc compared to our shoes 10% sajorkk.....

The shopping includes his jeans and Tihani's baju raya. Guess kids ada sale 60% tapi dah pokai so beli sepasang jeans and blouse for her aje. The reason being, aku dah tak larat nak meredah any malls bila nak masuk 8,9 bulan nanti because my EDD will be after raya. Beberapa pasang lagi nanti kirim je kat kak long bila dia gi Bandung nanti. Enough!

I have another problem. My face is getting worst. Tak tau lah sebab mengandung ke hapa. Tapi banyak betul naik jerawat, black heads, white heads, etc. I hate to see myself in the mirror. Do i have to do facial or change my skincare products?????

1 comment:

Reen said...

erni, pernah baca biasanya due to hormonal changes kan..so tak yahla tukar skincare..once dah bersalin baru rawat balik your face tue :D

oh kasut2 tue tak tulis ker ada pig lining? tak kanla SA tak bgtau kot..hish apala