Monday, April 7, 2008

Cerita-ceriti!

Oh, lamanya x update!
Takde benda nak citer!
Everything as usual.
Tengah pening ni!

Nak tukar ke tak nak?
F kata tukar.
Tapi aku cam confuse.
Kalau tukar dpt tempat
lagi jauh cemana?
Pening!
Closing date is approaching!

***********************

The wallet that i bought !
Murah je!!!!
Ada org tu bising2
Suruh aku beli henpon baru.
Mentang2 henpon dia maha canggih
Ada 3G ada pda ada macam-macam
Kuasa aku nak layan!
Bukannya apa!
sama2 duk serumah
Penting ke bila calling2
Nak tengok muka, hehehe
Lainlaaaa mummy mica tuh!
Selalu outstation makan berbulan!
Kan eri, kan! kan!
Biaq pi laaa aku pakai henpon cap nemo nih!
Walaupun henpon canggihnya berjenama sinchan!
As long as boleh call in and out
Send and rcv sms jadilah!
Dia tuh dalam mode shopping!
Kereta dah habis bayar.......
Duit umah pulak dah potong kwsp!
At least setahun x payah bayar!
tuh yang sengih lebar sampai telinga!

2 comments:

Reen said...

comel wallet nih..hehehe

Anonymous said...

wallet sgt santik. suka suka. dan terserlah kedebapan dia (read=duit tebal tu..)

heeii.. aku dah tahap tepu dok kuantan ni. body je kat sini. mind and soul kat anak dan suami tercenta.

bestnya f! palaga ern. paww kaww kaww punya!

-syau-