Thursday, January 27, 2011

Segalanya wang...............

I am still waiting for my cheque to arrive. Lamanya laaa hai!!!!
Aritu claim windscreen dah terbelah dua dek penangan batu terpelanting dari lori...
Haiyaaa, dalam pada nak menjimat ada je kena dahulu kan!!!

Sekarang ni pulak terasa sangat barang-barang mahal!!!
Beli sayur kobis kecik, carrot 3 batang ngan santan, RM10 ko...
Pengsan......

Itu belum lagi keluar pergi bersukaria, nampaknya harus lah
mengurangkan aktiviti berjimba suka suki sambil menjana idea
macam mana nak dapat duit tambahan....

Haiyoohhh, sebulan duk kampung, tengok orang-orang yang pi menoreh
semua kaya raya. Belum kira orang yang ada kebun getah.....
Getah mahai tu yang pakat-pakat pi menoreh!!!
Kalo ada kebun getah mau aku pun pi menoreh sekali...
Janji masyuk.........................


Itu pun mak aku ada bagi hint-hint, udah le rentikan aktiviti x berpekdah pi negara
orang wat perabih duit je!!! Bila aku duk sebut-sebut ajak dia gi Umrah laju je...
Angan-angan nak dapat duit setengah ratus ribu! Uhuk uhuk!!!
tu pun penuh dah list what to buy.......


Huhuhu, aku duk sebut-sebut nak wat bisnes tapi modal yilek.....
Sapa ada tanah air meh bak kat aku wat sewa.....
Daripada duk perabih, iye dak!!!!!

3 comments:

Blog Diva said...

yg ada kebun getah jgk la yg gigit jari. musim2 getah mahai ni la getah asyik kena pau kat orang.

zahira said...

jom kumpul duit gi umrah

faerni said...

hahahhaaaaa....
aku ajak mak gi thn dpn lps habis master! dia kata ok.. sbb aku dh boleh kuar duit kwsp!!