Saturday, December 18, 2010

Fiqhri Iman budak mengada!!!

Tak cool langsung budak kecik sorang ni.
baru je aku nak buka topik baca pasal kualitatif and kuantitatif
dia dah merengek-rengek!!
Dah masuk hari ke 26 tahap kemengadaan dia makin melampau!!
Alamaknya tersangkut-sangkutlah thesis aku.
Sungguh tak best....

Arghhh, one thing yang tak best, i feel like he's milking me!!!
Menyonyot non stop like dugong terdampar tak payah buat benda lain
hatta memenuhi nature's call sekalipun!!!
Sampai lunyai..... HUHUHU!!!

Kang campur ngan susu formula, kang!!!
Eeeiiii, aku rasa macam soaked in milk..
Bau basi masam keladak susu semua cukup!!!
Mak aku pulak duk bakar-bakar kasi panas,
alaaa ko campur je laaa ngan susu botol...
pas ni gi kuliah tinggal jugak kena kasi susu botol..
tambah nak makan ubat lelama kering gak susu tuh!!!
*dia suh makan ubat tak mau kasi beranak reramai, gagagaga...
penatler tuh jaga cucu yang serabut tahap petala langit ketujuh!!!

Mak aku ada kasi petua suh kira-kira menstrual cycle tuh,
tapi ada aku kisah???
Cukup pening aku nanda buku latihan maths bebudak ni
lagi mau suh ngira, adoi..... laaaaaaaaaaaaaaaa!!!
Makan ubat je senang!!!!!