Sunday, May 18, 2008

My day...

Semalam pi hantar kak long ke klia.
Pegi Phuket.

Aku daripada Keramat fetch dia kt Subang Bestari
terus pi KLIA lalu nkve and masuk elite.
Toll daripada Kota Damansara sampai KLIA dah 7.70
On the way back aku leh lupa mana jalan nak lalu
PLUS hiway.

By right kalau aku lalu Nilai guna PLUS sampai exit
Sg Besi adalah dalam 4 inggit lebih.

Ni aku bedal pukul rata lalu nkve gak
klia - jln Duta hambik ko 9.10 regenya ....

Huhuhu.... boleh plak masa kat tol tuh
kete2 vvip dgn diiringi polis go through
without paying kat tol..
mana aci! depa banyak duit patut kena lebih!

Betoilaa yang kaya makin kaya!!!!
Malaysia, Malaysia!!!

Cuti berhari2 n nak buat menda hah?
Boring betoi....
Now i'm addicted to little bride
Korean drama cute jer
tgk kt 8 tv je
dak suh adik aku dl kat mysoju.com

agaknya hari nih laki aku ajak balik Pagoh
Boringnya...
tak sabar nak balik kg jumpa mak bapak aku, haih!

Oh, on this coming Friday ada Isetan Member's Day
Banyak gak benda murah tapi aku keje sampai petang
we'll see how
thought to buy something 4 my sister for her wedding.

No comments: